Sunday, August 16, 2009

hEpi bEsdaY 2 mE.... ^_^

ASSALAMUALAIKUM.....

:hi::hi::hi:

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM....

Alhamdulillah, tanggal 14 0g0s 2009, umurku genap 21 tahun... da 21...? cptnye ase masa berlalu.. se0lah2 21 tahun berlalu dgn sekelip mata... emm...

d awal pg ku memusabahkn diri... sudah 21 thn aku dberi peluang 0leh Allah utk terus bernafas d muka bumi ini... tlh byk kurniaan nikmat yg Allah berikn kpdku... limpahan rezeki yang tidak terhingga, stu keluarga yg cukup bahagia, nikmat kesihatan dan pelbagai lg... syukur Alhamdulillah pdMu ya Allah di atas segalanya...

namun, 21 thn itu berlalu dgn sia2... Allah mberi peluang kpdku utk trus bernafas spy dpt mjalankn segala amanah sbg khalifah d bumi ini... aku berasa amat menyesal ya Allah krn stlh usiaku hampir menginjak 21 thn barulah aku sedar ttg segalanya... ya Allah, amat rugi asenye 21 thn yang tlh Engkau berikn pdku tlh aku sia2kn...

ya Allah yg Maha Pengasih, aku mem0h0n kpdMu agar dampunkn segala d0sa2ku... m0ga Engkau trus mberkati khdpnku utk trus mjlnkn amanhMu ya Allah... aku berjanji pdMu ya Allah sisa2 hidupku yg masih berbaki akn ku isi dgn ibadah kpdMu ya Allah... berilah aku peluang lg utk trus bernafas bg menebus segal d0sa2ku....

utk ma n abah... time kaseh krn tlh menjaga ifah selama 21 thn ini... segala kasih syg n bakti ma n abah amat2 ifah hargai... maafkn ifah kal0 selama 21 thn nie byk saketkn hati m na abah... halalkn segala mkn minum ifah... d0akn ifah mnjd anak yg s0lehah n d0akn kejayaan ifah... ifah akn cnts cbe buat y terbaik utk ma n abah... I L0VE U B0TH S0 MUCH....

ya Allah, jika kau rasa mati itu lbh baik utkku, maka matikanlah aku..
n jke kau rasa hidup itu lbh baik utkku, maka hdpkanlah aku....

selamat ulangtahun ke21 buat akuu....
m0ga amalanku bertambah seiring dgn pertambahan usiaku..

No comments: